Automata forradalom

Kezdetben szörnyen zavart, hogy nincsen büfé az iskolában. Konkrétan az első nap éhen maradtam, éppen emiatt… ugyanis nem voltam tisztában vele, mint újonnan érkező, hogy érdemes kihasználni azt a sok útba eső boltot a Blahától a Horánszky utcáig.

Büfé helyett kénytelenek vagyunk beérni 3 automatával, amik az igényeinket hivatottak kielégíteni, amihez – én legalább is – már hozzászoktam. Az automatákat csak akkor látogatom, mikor eget rengető szükségem van a tartalmukra. Nem tudom, ki hogy van vele, de én nem lakok jól még 3 croissant-tól sem, attól a szendvicsnek csúfolt valamitől meg pláne. Megvannak már a berögzült reggeli kis rutinköreim, úgyhogy nekem már abszolút nem hiányzik a büfé. Viszont, ha még két dolog bekerülne a szendvicses-csokis masinába – nevesítve túró rudira és gumicukorra gondolok, mert mint kiderült, sosem tudok eleget vásárolni a sarki közértben…, könnyebben át tudnám vészelni a keddeket.  

A bejegyzés trackback címe:

https://kispofak.blog.hu/api/trackback/id/tr171523606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ahaélmények 2009.11.17. 08:37:19

Nos, én úgy gondolom, hogy rövidke. Azzal a mondattal egyet érek, hogy mindenkinek megvannak a berögzült kis rutinkörei, de valahogy úgy érzem, ez a pár sor nem is igazán arról szól, hogy kell-e büfé a suliba vagy sem.
süti beállítások módosítása